Reklama na bilbordach – zalety

Reklama na bilbordach - zalety

Reklama wielkoformatowa to świetny sposób na dotarcie do mas – do miejsca, w którym żyją, dojeżdżają do pracy, pracują i spotykają się z przyjaciółmi. Konstrukcja reklamowa zewnętrzna w formule wielkoformatowej zmieniła krajobraz, w którym żyjemy i widocznie zmieniają wygląd naszych miast. W przeciwieństwie do innych masowych mediów reklamowych, takich jak telewizja czy radio, reklama przy drodze czy reklama przy autostradzie nie może być „wyłączona”.

Zalety reklamy wielkopowierzchniowej

Rzut oka na reklamę to dosłownie kilka sekund, więc jej rozmiar jest ogromną zaletą. Duża, jasna, przyciągająca wzrok reklama wielkopowierzchniowa z jednym kluczowym przesłaniem – pozostawi ludzi z trwałym wrażeniem w głowie.

Reklamy wielkoformatowe są bezpłatne dla przechodniów – nie muszą kupować gazety ani biletu do kina, aby zobaczyć wiadomość. Dzięki większej liczbie osób dojeżdżających do pracy na drogach niż kiedykolwiek wcześniej, reklama przy drodze krajowej może dotrzeć do większej liczby osób szybciej i taniej niż jakiekolwiek inne środki masowego marketingu.

Dzięki billboardom masz gwarancję odbiorców. Gdy twoja wiadomość będzie się powtarzać, bardziej zapadać w pamięć.

Inne zalety reklamy wielkopowierzchniowej

Reklamy billboardowe to jedyne media, w których reklamodawca ma pełną kontrolę nad przestrzenią reklamową. Reklama ma stałą ekspozycję – żadne inne media nie pozwalają na wyświetlanie Twojej wiadomości 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Ogólnie reklama zewnętrzna stale się rozwija – reklamodawcy medialni ściśle współpracują z markami, aby wprowadzić cyfrowe, społecznościowe i interaktywne strategie w celu zwiększenia zaangażowania konsumentów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *